Zilele trecute am devenit si eu un pic “capitalist”, am venit in Capitala si mi-am amintit :”Ba,avem o tara frumoasa ,pacat ca-i locuita.”Cum am ajuns, nici n-am parcat cinci minute un”domn ” si-a marcat teritoriul si mi-a ridicat stergatoarele la masina(sa-i dea Dumnezeu sanatate si loc de parcare…la Bellu).Dupa ce plec cu codita intre picioare de la Obor,ma mut in alt cartier select Maica Domnului.Frate intersectia aia parca e “Gropa” lui Barbu,o cloaca cu tigani ,mizerii ,florarese, taxiuri pe trecerea de pieoni,pesti ,drogati si toate celea.politie zero.

Frumos Bucurestiul,pacat ca e locuit cu oameni ca noi,se vede ca a fost fodat de un cioban…mama lor de magari cu multe clase lipsa.

A,si era vorba de maidanezi.Lupta e mare,vedem noi care castiga si ocupa capitala (sper sa fie ei).Una peste alta am tuflit un rahat de mai mare frumusetea spre deliciul “inteligentului”de langa mine,care toata seara s-a distrat cu asta.Credea ca nu avem asa bunatate la noi la Tecuci si am venit la ei sa ne mirosim…

Dar nu am ajuns degeaba in capitala,am vazut CRIZA,care e mai urata ca la noi,am vorbit de incalzirea globala ,de femei(FMI),de economie si am invatat ca un bucurestean educat face economie la apa si face dus cu servetele umede.

Bine zicea Nea Vasile:”Domnule,bucuresteanul tot bucurestean,traieste in sat cu regele”,dar vai de golanul care uita de unde a plecat.

Tanda din Tecuci

